Thursday, January 22, 2015

06:45 krussis trussikud vol.1

Liigun mööda Viljandi sasseed vaikselt linna poole kui paremalt Põuld änd Bjuutide külast keerab mulle ette rakett-süstik-püss. Juhiaken on pisut alla keritud ja näen tagant, kuidas keegi üliintensiivselt nikotiinipulgakest läbi töötab ja pahvaki pahvaki nagu saunakeriselt... aga Viljandi mnt saab läbi juba ja me oleme süstikuga kõrvuti Pärnu mnt-l. Ma pole selgeltnägija, aga perse miskit sellist tundis juba ette smile emoticon Kettas istus ajahambast puretud murtud südamete romula ise, ilmselt 4s suits hambus, selg sirge ja Bartakova pudeliharja sonks esmaspäevaselt turris. Hakkasin aru saama tema äkkpiduritega ja keskteljele vajumistega kaunistatud sõidustiilist. Kui suitsu rebida , parema käega barankat hoida ja vasakuga oma reite vahel toimetada, siis pead olema ikka Moskva akrobaatide koolis käinud. Algul arvasin, et äkki on mobiil kubemesse pudenenud, aga ei, ta üritas ka tagant värvli vahelt oma ihupesu korrale kutsuda. Ma lihtsalt ei suutnud naeru pidada ja ilmselt peegeldasid tänavalambid mu mitte eriti valgetelt hammastelt talle silma.Kiire pilk mulle kui veel väljaarenemata ja selge puudega pedaalile ning siis läks lapats põhja ja romula kadus mu silmist ning ilmselt jõudis rakett ka lähimasse Statika pellerisse, et krussis asjad jälle töökorda sättida. Kaunist esmaspäeva kõigile ja otsige Juudituubist mõni hea Curly Stringsi lugu välja.

No comments:

Post a Comment